ویگو 110 شرکت تی وی اس
مطالب مرتبط

ویگو 110 شرکت تی وی اس و انواع لوازم یدکی پرکاربرد آن

دسته بندی ها

بدون دسته بندی

زمان مورد نیاز برای مطالعه

6 دقیقه

ویگو 110 شرکت تی وی اس

ویگو 110 شرکت تی وی اس، موتورسیکلتی مناسب برای سفرهای درون‌شهری

موتورسیکلت ویگو 110 متعلق به شرکت هندی تی وی اس (TVS) است. این موتور در کلاس موتورسیکلت‌های اسکوتر قرار دارد و از سیستم گیربکس اتوماتیک استفاده می‌کند. سواری با آن مثل همه موتورهای کلاس اسکوتر راحت است و حس رضایت‌بخشی به موتورسوار می‌دهد. حجم موتور این مدل و مصرف سوخت آن پایین است. بنابراین به دلیل وزن کم و گشتاور پایین، این موتورسیکلت برای استفاده درون‌شهری مناسب است. برای مثال ابعاد کوچک‌تر ویگو 110 نسبت به موتورهای هم دسته، تردد در ترافیک‌های سنگین و پارک کردن آن را آسان‌تر کرده است.

جعبه دنده ویگو 110 شرکت تی وی اس

دیسک ترمز

در سیستم ترمز موتورهای قدیمی‌تر، لنت‌های ترمز به طور مستقیم با تایرها در تماس بودند که این امر در طول زمان موجب خوردگی تایرها می‌شد. همچنین لنت‌های ترمز عمر پایینی داشتند و موتورسوار به ناچار مجبور به تعویض مکرر آن‌ها بود. در سیستم ترمز جدید از دیسک‌های ترمز استفاده شده که به بدنه رینگ‌ها متصل می‌شوند. در این سیستم لنت‌ها با دیسک‌های فلزی درگیر هستند و عمر مفید آن‌ها افزایش یافته است؛ همچنین بوی لنت سوخته دیگر به مشام نمی‌رسد.

چراغ خطر

موتورسیکلت ویگو 110 شرکت تی وی اس برای مسافرت‌های درون‌شهری طراحی شده‌ است. در خیابان‌ها و بلوارهای شهر تردد با این موتورسیکلت به صورت مداوم انجام می‌شود. همچنین ترمز کردن در جاده‌های شهری بیشتر از آزادراه‌ها انجام می‌شود. بنابراین استفاده از یک چراغ خطر باکیفیت می‌تواند امنیت موتورسوار را افزایش دهد و از وقوع تصادفات جلوگیری کند.

چراغ ویگو 110 شرکت تی وی اس

سیلندر موتورسیکلت ویگو 110

با احتراق پیستون درون سیلندر موتور سیکلت شروع به حرکت می‌کند و نیروی به وجود آمده به شاتون و سپس میل لنگ می‌رسد. ویگو 110 شرکت تی وی اس تک سیلندر بوده و مصرف سوخت بسیار پایینی دارد. این قطعه از مهم‌ترین لوازم یدکی این موتور برند تی وی اس است. موتور 360 با ایجاد همکاری میان تولیدکنندگان داخلی و خارجی لوازم یدکی، محصولات مناسب و باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

پمپ ترمز

سیستم ترمزگیری از مهم‌ترین سیستم‌های طراحی شده در موتورسیکلت‌ها است. وقوع هرگونه مشکل در سیستم ترمزگیری صدمات جبران ناپدیری را به موتورسوار و موتورسیکلت وارد می‌کند. زمانی که شما اهرم ترمز را فشار می‌دهید، پمپ ترمز وارد عمل می‌شود و با پمپاژ روغن ترمز فشار سیلندر را بالا می‌برد، این فشار به دیسک‌های ترمز و در نهایت به چرخ‌‌ها منتقل می‌شود. استفاده از پمپ ترمز باکیفیت در توقف و کاهش سرعت بدون دردسر ویگو 110 شرکت تی وی اس نقش دارد. برای تهیه پمپ ترمز ویگو 110 شرکت تی وی اس به صفحه این محصول در سایت ما مراجعه کنید.

فولی یا پولی

در موتورهای بی‌صدا مانند ویگو 110 و هوندا کلیک 150 اس، از قطعه ای به نام فولی یا پولی در گیربکس استفاده می‌شود. وظیفه فولی گرداندن تسمه تایم در جای خود و انتقال نیرو به لاستیک‌ها است. این قطعه دندانه دندانه در سیستم جعبه دنده بسیار مهم است و در گیربکس‌های اتوماتیک پیچیده به کار می‌رود. محل اتصال فولی در قسمت جلوی گیربکس است و تسمه تایم دور آن پیچیده می‌شود.

فولی یا پولی ویگو 110 شرکت تی وی اس

تسمه تایم

تسمه تایم قطعه ای از جنس پلاستیک مقاوم است که وظیفه انتقال نیرو از جعبه دنده به لاستیک‌ها را به عهده دارد. این لوازم جانبی ویگو 110 شرکت تی وی اس به دور فولی پیچیده می‌شود و دندانه‌های آن بر دندانه‌های فولی منطبق می‌شوند. در گذشته به جای تسمه‌ تایم از زنجیر تایم استفاده می‌شد؛ علت جایگزین کردن تسمه تایم با زنجیر تایم در عملکرد بی سر و صدای آن است، در ضمن احتمال گیر کردن پای موتورسوار در زنجیر خطرات زیادی را به همراه داشت که این خطرات با استفاده از تسمه تایم برطرف شدند. برای استفاده از تسمه تایم نیازی به روغن کاری نیست و زحمت تمیزکاری لکه‌های روغن نیز از بین رفته است. شما می‌توانید این قطعه را به‌شکل آنلاین از مجموعه ما خریداری کنید.

رینگ؛ یکی از لوازم یدکی ویگو 110 شرکت تی وی اس

هر چرخ موتور سیکلت از دو بخش اصلی رینگ و لاستیک تشکیل شده است. معمولا طراحی رینگ‌ها در موتورسیکلت‌ها تفاوت‌هایی با یکدیگر دارد. اما به‌طور کلی، رینگ یک قطعه‌ ساخته شده از فلزات مقاوم است که لاستیک بر روی آن سوار می‌شود و تایر می‌تواند حرکت چرخشی داشته باشد. استفاده از رینگ‌های مقاوم و با استحکام بالا از وقوع خطرات ناشی از لغزش فرمان در دست‌اندازها جلوگیری می‌کند. رینگ‌ها همچنین در زیبایی موتورسیکلت نقش دارند.

تسمه تایم ویگو 110 شرکت تی وی اس

فیلتر روغن

برای افزایش راندمان موتور و جلوگیری از ورود آلاینده‌ها به آن از فیلترهای گوناگونی استفاده می‌شود. فیلتر روغن وظیفه تصفیه روغن موتور را دارد. یک فیلتر روغن مناسب آلاینده‌ها را از روغن زدوده و از ورود ذرات مخرب به موتور این اسکوتر جلوگیری می‌کند. کاهش مصرف سوخت و بهبود عملکرد انجین از جمله تاثیرات استفاده از یک فیلتر روغن باکیفیت هستند؛ همچنین در صورت استفاده از فیلتر هوای بی‌کیفیت، پیستون‌‌ها درون سیلندر موتور جرم گرفته و نمی‌توانند به خوبی حرکت کنند. این قطعه عمر مفید دارد و باید در زمان مناسب تعویض شود.

شاتون؛ یکی از لوازم یدکی ویگو 110 شرکت تی وی اس

موتورهای پیستونی از لوازم و قطعات بسیاری تشکیل شده‌اند که هر کدام نقش مهمی در عملکرد صحیح آن‌ها دارند. در سیستم موتورهای پیستونی از شاتون برای تبدیل حرکت خطی پیستون‌ها به حرکت چرخشی میل‌لنگ استفاده می‌شود. بین شاتون و میل لنگ یاتاقان قرار دارد تا سایش و اصطکاک، میان شاتون و میل لنگ به وجود نیامده و عملکرد موتور دچار اختلال نشود. با توجه به این که شاتون درون موتور قرار دارد، همواره در معرض فرسایش و گرما است؛ پس این قطعه باید از فلزات مقاوم و مرغوب ساخته شده باشد. برای تهیه شاتون اصلی ویگو 110، می توانید به صفحه این محصول در موتور 360 مراجعه کنید.

مزایای خرید لوازم یدکی از موتور 360

موتور 360 یکی از برترین تامین‌کنندگان لوازم یدکی موتورسیکلت‌های برندهای گوناگون در ایران است. ما قطعات مصرفی و لوازم یدکی پرکاربرد موتورسیکلت‌های تی وی اس را از برندهای برتر تولید کننده تامین می‌کنیم. در ادامه با برخی از مزایای خرید آنلاین این لوازم یدکی از موتور 360 آشنا میشوید.

تنوع بالای محصولات موجود در موتور 360

با توجه با ارتباط مستقیم ما با تولیدکنندگان داخلی و خارجی، واسطه‌ها در روابط کاری ما حذف شده‌اند و تنوع محصولات موجود در مجموعه موتور 360 بسیار بالا است. شما می‌توانید لوازم یدکی انواع موتورسیکلت‌ها را از سایت ما تهیه کنید. همچنین در صفحه هر محصول امکان مطالعه مشخصات به صورت کامل وجود دارد و شما می‌توانید نظرات خریداران را بخوانید.

پشتیبانی 24 ساعته

تیم پشتیبانی مجموعه موتور 360 در هر 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما هستند. شما می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره تخصصی و رایگان آن‌ها بهره‌مند شوید. امکان ثبت بازخورد و میزان رضایت شما از پاسخگویی پشتیبان‌های مجموعه در انتهای تماس وجود دارد. اطمینان‌ خاطر شما عزیزان برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد.

امکان پرداخت در محل

برای رفاه حال مشتریان علاوه بر درگاه پرداخت آنلاین، امکان پرداخت مبلغ لوازم یدکی خریداری شده در محل نیز وجود دارد. شما می‌توانید در فرآیند خرید خود از این گزینه استفاده کنید و مبلغ سفارش خود را در محل بپردازید. تیم ما در موتور 360 آماده هستند تا سفارشات شما را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال کنند.

ویگو 110 شرکت تی وی اس

خرید لوازم یدکی ویگو 110 شرکت تی وی اس

لوازم یدکی ویگو 110 شرکت تی وی اس در موتور 360 به فروش می‌رسند. این لوازم شامل پیستون، رینگ، انواع فلاپ، چراغ ترمز، سنسور اکسیژن، کمک فنر و... هستند. برای خرید این محصولات کافی ‌است از طریق همین صفحه، به صفحه هر محصول بروید و خرید خود را تکمیل کنید. همکاران ما آماده هستند تا سفارشات شما را در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال کنند.

برچسب ها :
با ما ایمن و لوکس برانید.