موتورسیکلت هوندا کلیک 150 اصلی
مطالب مرتبط

هوندا کلیک 150 اصلی | موتورسیکلتی مناسب برای سفرهای درون‌شهری

دسته بندی ها

بدون دسته بندی

زمان مورد نیاز برای مطالعه

10 دقیقه

موتورسیکلت هوندا کلیک 150 اصلی و لوازم یدکی آن

شرکت هوندا (Honda) یک برند ژاپنی مشهور در زمینه تولید موتورسیکلت و لوازم یدکی آن است. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های‌ موتورسیکلت‌ این شرکت، سری موتور‌های کلیک هستند. کلیک، موتورسیکلت پرطرفداری است که تحت لیسانس هوندا در کشورهای اندونزی و مالزی تولید می‌شود. این محصول به قدری پرفروش بوده که برندهای دیگر نسخه‌های ارزان‌تر و مشابه آن را تولید کرده و به فروش می‌رسانند. در این مطلب با این موتورسیکلت و لوازم یدکی آن آشنا می‌شوید.

بررسی موتورسیکلت هوندا کلیک 150 اصلی

موتورسیکلت هوندا کلیک 150 اصلی از سال 1395 وارد بازار ایران شده‌ است و می‌توانیم آن را پرفروش‌ترین‌ موتورسیکلت اسکوتر ایران بنامیم. یک عامل برتری موتورسیکلت‌های اسکوتر نسبت به سایر مدل‌ها در قرارگیری موتور محرک در زیر زین است؛ با این روش خطر برخورد پای موتورسوار با موتور محرک از بین می‌رود. همچنین گرمای آزاردهنده‌ای که از موتور محرک به موتورسوار می‌رسد در این مدل دیگر مشکلی ایجاد نمی‌کند. رانندگی در تابستان‌ با این کلاس موتورسیکلت ها، مطلوب‌تر است و فضای صندوق که در زیر زین قرار دارد، محلی مناسب برای قرار دادن کلاه ایمنی می‌باشد.


برخی از ویژگی‌های دیگر این موتور سیکلت عبارتند از:
• طراحی ظاهری هوندا کلیک 150 اصلی زیبا است و خطوط رنگی روی بدنه به آن جلوه خاصی بخشیده است
• در طراحی این موتور از رینگ‌های سایز 14 آلومینیومی استفاده شده که به زیبایی ظاهر آن می‌افزاید
• گیربکس این مدل از نوع 5 دنده‌ای اتوماتیک است
• توان حداکثری هندا کلیک 150 اصلی، 7/16 اسب بخار است و گشتاور آن تا 8/12 نیوتن می‌رسد
• انجین این مدل از نوع تک سیلندر دو سوپاپ است
• مصرف سوخت این اسکوتر بهینه‌سازی شده است و در هر 100 کیلومتر تنها 5/1 لیتر سوخت در آن مصرف می‌شود
• حجم انجین این مدل مانند نامش 150 سی‌سی است

انواع لوازم یدکی هوندا کلیک ۱۵۰ اصلی


لوازم یدکی هوندا کلیک 150 اصلی مانند چرخ‌دنده‌‌هایی هستند که سیستم‌های گوناگون آن را به حرکت در می‌آورند. برخی از آن‌ها برای ایمنی و حفاظت از شما در بدنه موتورسیکلت به کار رفته‌اند. این قطعات همچنین به طول عمر و افزایش عملکرد بهینه موتورسیکلت کمک می‌کنند. همکاران ما در مجموعه موتور 360 طیف گسترده‌ای از این لوازم یدکی را از بهترین برندهای بازار تامین کرده‌اند. در ادامه با این محصولات بیشتر آشنا می‌شوید.

گل‌گیر‌های موتور هندا کلیک 150 اصلی


گل‌گیر‌های عقب و جلو وظیفه دارند به طور کامل از پرتاب سنگ، شن و خاک به سمت موتورسوار جلوگیری کنند. گل‌گیرها در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند و استفاده از آن‌ها علاوه بر حفظ امنیت موتورسوار، زیبایی را نیز به همراه دارد. این محصولات با مدل فابریکی هیچ تفاوتی ندارند.
فیلتر هوا
وظیفه فیلتر هوا جمع‌آوری ذرات ریز و کوچکی است که در هوا وجود دارند. حشرات،گرد و غبار و ریزگردها از انواع این ذرات هستند. فیلتر هوا در قسمت جلویی موتورسیکلت نصب شده و تصفیه هوای ورودی به موتور به عهده آن است. فیلتر هوا برای این مدل اسکوتر با دو مدل طلق دودی و شفاف عرضه می‌شود؛ کاربرد هر دو مدل یکی است و این تفاوت فقط جنبه زیبایی‌‌بخشی دارد.

موتورسیکلت هوندا کلیک 150 اصلی

سیلندر اصلی


سیلندر اصلی قطعه‌ای استوانه‌ای شکل است که پیستون را در خود جا داده است. با احتراق پیستون درون سیلندر موتور سیکلت شروع به حرکت می‌کند و نیروی به وجود آمده به شاتون و سپس میل لنگ می‌رسد. استفاده از سیلندر باکیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. سیلندرهای عرضه شده توسط موتور360 از نوع اصلی بوده و کیفیت حرکت را برای شما تضمین می‌کنند.


داشبورد هندا کلیک 150 اصلی


داشبورد قطعه‌ای است که در قسمت جلویی بدنه و زیر فرمان موتورسیکلت قرار دارد. روی این قطعه موارد لازم برای کنترل موتورسیکلت و دریافت هشدارها نصب می‌شوند. وضعیت دور موتور، میزان بنزین موجود در باک و سرعت‌سنج از این موارد هستند. داشبورد در هندا کلیک 150 در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود.


انواع فلاپ برای هوندا کلیک 150 اصلی


از دلایل پرطرفدار بودن سری موتورهای هوندا کلیک، زیبایی و توجه به طراحی آن‌ها است. استفاده از قطعات با رنگ‌های مختلف و دست باز مشتری در تغییر آن‌ها به محبوبیت این سری موتورسیکلت‌ها اضافه می‌کند. این قطعات رنگی از جنس پلاستیک ساخته شده‌اند و به آن‌ها فلاپ می‌گویند. هر فلاپ یکی از بخش‌های داخلی موتور را محافظت می‌کند. در حقیقت وظیفه فلاپ‌ها جلوگیری از ورود غبار و کثیفی به بخش‌های داخلی است.

موتورسیکلت هوندا کلیک 150 اصلی



بعضی از فلاپ‌هایی که در فروشگاه ما موجود هستند عبارتند از:
• فلاپ بغل چراغ کلیک 150 اصلی
• فلاپ زین کلیک 150 اصلی
• فلاپ زیر زین کلیک 150 اصلی
• فلاپ رو چراغ کامل کلیک 150 اصلی

کمک فنر عقب و جلو


کمک ‌فنرها در موتورسیکلت فشار ناشی از حرکت روی ناهمواری‌ها و دست اندازها را مهار می‌کنند. این قطعات در حفظ تعادل و امنیت تاثیر بالایی دارند. خرابی کمک فنر می‌تواند منجر به صدمات جدی به بدنه موتورسیکلت و موتورسوار شود. یک کمک فنر خود دارای چندین قطعه است که از بین آن‌ها می‌توانیم از میل کمک، ضربه‌گیر، پایه کمک، پیستون، سوپاپ، توپی سر کمک و... نام ببریم.


برچسب‌های بدنه


یکی از دلایل اصلی محبوبیت سری موتورسیکلت‌های کلیک، زیبایی آن‌ها است. با وجود این که هوندا کلیک 150 ظاهر جذابی دارد، اما بعضی افراد علاقه دارند تا با برچسب زیبایی آن‌ را افزایش دهند. ست‌های برچسب مختلفی در موتور 360 ارائه می‌شوند که شما می‌توانید آن‌ها را به صورت آنلاین خریداری کنید.


محفظه کارتل


کارتر که مردم آن را کارتل نیز می‌نامند، محفظه روغن انجین است. این قطعه وظیفه دارد میزان روغن مورد نیاز سیلندر را تامین کند. کارتل هم‌چنین از شاتون و میل لنگ در برابر نفوذ مایعات و ضربات محافظت می‌کند. این محفظه در زمان خاموش بودن موتور، روغن را درون خود نگه می‌دارد. کارترها از متریال‌های گوناگون ساخته می‌شوند و به دو نوع خشک و تر تقسیم می‌شوند.

موتورسیکلت هوندا کلیک 150 اصلی



لنت از لوازم مصرف و پرکاربرد موتورسیکلت هندا 150 اصلی


لنت یکی از پرکاربردترین قطعات هندا 150 است. با فشار دادن پدال ترمز، لنت که یک قطعه جانبی است به لاستیک‌ها متصل می‌شود و با ایجاد اصطکاک موجب کاهش سرعت حرکت می‌شود. اساس کار لنت بر تبدیل انرژی حرکتی به انرژی گرمایی ایجاد شده بر اثر اصطکاک است. در ساخت این لنت‌ها از متریال باکیفیت استفاده شده است تا طول عمر مفید آن‌ها افزایش پیدا کند.


کی‌لس؛ قطعه ای برای موتورسواری نوین


در موتورسیکلت‌های امروزه از قطعه‌ای به نام Keyless استفاده می‌شود که به موتورسوار اجازه می‌دهد بدون نیاز به سوئیچ موتور را روشن کند. کی‌لس در حقیقت جایگزین سویئچ‌های قدیمی است و با استفاده از آن خطر شکسته شدن سوییچ فلزی دیگر موتورسوار را تهدید نمی‌کند. برای روشن کردن موتورسیکلت‌های مجهز به کی‌لس در دست داشتن ریموت کافی است.


گیربکس هوندا کلیک 150 اصلی


گیربکس هوندا کلیک 150 اصلی اتوماتیک است. در سیستم اتوماتیک این موتورسیکلت، کلاچ گرفتن به صورت اتوماتیک انجام می‌شود و تنها انتخاب دنده با موتورسوار است. گیربکس در این مدل موتورسیکلت سبک‌تر از سایر مدل‌هاست. وظیفه انتقال گشتاور از موتور به چرخ‌ها برعهده گیربکس است. امکان خرید این قطعه از سایت موتور 360 به صورت آنلاین وجود دارد.


رینگ؛ یکی از زیباترین قطعات


هر چرخ موتورسیکلت روی یک رینگ سوار شده ‌است. در حقیقت رینگ‌ درون لاستیک قرار دارد. طراحی رینگ موتورسیکلت‌ها با هم متفاوت است. این قطعه علاوه بر مقاومت بالا و استحکام، باید از زیبایی خاصی نیز برخوردار باشد؛ بخش بزرگی از ظاهر زیبای موتورسیکلت به رنگ و پره‌بندی رینگ‌های آن برمی‌گردد. معمولا رینگ‌ها از نظر سایز و جنس با هم متفاوت هستند، اما در هوندا کلیک 150 اصلی یکسان هستند.

موتورسیکلت هوندا کلیک 150 اصلی



تسمه گیربکس


یکی دیگر از قطعات مهم در موتورسیکلت‌ها ، تسمه گیربکس است. نیرو بین فولی جلو و عقب توسط این تسمه جا‌به‌جا می‌شود. طول عمر بالای این محصول به دلیل به کارگیری متریال مرغوب در تولید آن‌ است. برای خرید آنلاین این محصول به صفحه آن موتور 360 مراجعه کنید.


مزایای خرید لوازم یدکی هوندا کلیک 150 اصلی از موتور 360


موتور 360 یکی از برترین ارائه دهنده‌گان لوازم یدکی در سراسر ایران است. ما با برترین تولیدکنندگان قطعات یدکی موتورسیکلت همکاری داریم و بهترین قطعات را تامین می‌کنیم. ما قطعات یدکی کاربردی و پرمصرف موتورسیکلت هوندا 150 اصلی را تامین و ارائه می‌کنیم. در ادامه با مزایای خرید لوازم یدکی از موتور 360 بیشتر آشنا می شوید.


تنوع بالای محصولات ارائه شده


تنوع قطعات موجود در موتور 360 بسیار بالا است. شما به‌ راحتی می‌توانید با جست‌وجو در سایت ما، محصول مورد نظر خود را از میان کالاهای موجود خریداری کنید. لوازم یدکی مصرفی و پرکاربرد هندا کلیک 150 اصلی را تنها با چند کلیک تهیه کنید.


تضمین قیمت و کیفیت


ما با تولیدکنندگان داخلی و خارجی به‌طور مستقیم در ارتباط هستیم و محصولات خود را بدون واسطه تهیه می‌کنیم. قیمت‌ها در موتور 360 مقرون به صرفه هستند. با توجه به این که شباهت بین کالای اصل و غیراصل بالا است، خرید از یک فروشگاه معتبر می‌تواند اصالت کالای شما را تایید کند. سابقه بالای موتور 360 قیمت و کیفیت را برای شما تضمین می‌کند.


امکان پرداخت در محل


ما برای اطمینان خاطر مشتریان، امکان پرداخت در محل را فراهم آورده‌ایم. از مزایای خرید لوازم یدکی هوندا 150 اصلی از ما، این است که اگر مایل نیستید از درگاه اینترنتی مبلغ خرید خود را پرداخت کنید، می‌توانید از گزینه پرداخت در محل استفاده کنید.

موتورسیکلت هوندا کلیک 150 اصلی



خرید لوازم یدکی هوندا 150 اصلی از موتور 360


انواع لوازم یدکی اصلی هوندا 150 در موتور 360 به فروش می‌‌رسند. این قطعات شامل فلاپ، میل لنگ، کی‌لس، لنت، گیربکس، واشر سر سیلندر، داشبورد، دسته ترمز، گل‌گیر، لچکی و... هستند. برای خرید این محصولات کافی ‌است به صفحه هر محصول در سایت ما بروید و خرید خود را تکمیل کنید. تیم ما آماده است تا سفارشات شما را در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال کند.

برچسب ها :
با ما ایمن و لوکس برانید.