هوندا پی سی ایکس 150
مطالب مرتبط

هوندا پی سی ایکس 150 | شناخت این موتورسیکلت و لوازم یدکی آن

دسته بندی ها

بدون دسته بندی

زمان مورد نیاز برای مطالعه

10 دقیقه

هوندا پی سی ایکس 150 | شناخت این موتورسیکلت و لوازم یدکی آن

هوندا پی سی ایکس 150 و لوازم یدکی آن

موتورسیکلت‌ هوندا پی سی ایکس 150 از جمله پرفروش‌ترین موتورسیکلت‌های بازار ایران است. این مدل در کشورهای آسیایی بسیار پرطرفدار است و در کشورهای تایلند، مالزی، اندونزی و فیلیپین به فروش می‌رسد. هندا پی سی ایکس 150 در دسته موتورهای اسکوتر قرار می‌گیرد و بسیار کم‌‌مصرف است. سفرهای درون‌شهری و حتی برون‌شهری با این موتور ممکن می‌شوند. به دلیل محبوبیت بالای این مدل موتورسیکلت کشورهای زیادی از جمله ایران اقدام به ارائه مدل‌های مشابه آن با قیمت پایین‌تر کرده‌اند

بررسی موتورسیکلت هوندا پی سی ایکس 150

هوندا پی سی ایکس 150 در کلاس موتورهای اسکوتر قرار دارد و به همین علت سواری با آن بسیار خوشایند است. در طراحی این دسته موتورسیکلت‌ها جای پای موتورسوار در دل بدنه طراحی شده‌ است و نشستن روی زین، حسی مشابه نشستن روی یک صندلی نرم و راحت خانگی را به موتورسوار می‌دهد. زیر زین این موتور یک محفظه صندوق قرار دارد که از آن می‌توان برای حمل و نقل بار استفاده کرد. قدرت موتور در این مدل ۱۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴ نیوتن متر است. بیشینه سرعت هندا پی سی ایکس 150 درحالی به 115 کیلومتر بر ساعت می‌رسد که این موتور تنها 130 کیلوگرم وزن دارد. سیستم ترمز در این مدل به صورت دیسکی در عقب و جلو است. همچنین در بخش جلو از ABS نیز استفاده شده است.

انواع لوازم یدکی هوندا پی سی ایکس 150

برای عملکرد صحیح و مناسب سیستم‌های مختلف موتورسیکلت هوندا پی سی ایکس 150، به لوازم و قطعات یدکی گوناگونی نیاز است. برخی از این قطعات در بخش‌های مختلف موتور به کار رفته و در سیستم‌های حرکتی تاثیر دارند؛ از طرفی برخی قطعات در بدنه هندا پی سی ایکس 150 استفاده شده‌اند تا سطح امنیت را بالا ببرند. ما در موتور 360 مجموعه‌ای از بهترین و پرکاربردترین لوازم یدکی این مدل موتور را برای شما گردآوری کرده‌ایم. در ادامه با انواع لوازم یدکی هندا پی سی ایکس 150 و کاربرد آن‌ها آشنا می‌شویم.

هوندا پی سی ایکس 150

کمک فنر هوندا پی سی ایکس 150

برای یک سواری نرم و راحت در جاده‌‌هایی که پر از دست‌انداز و پستی و بلندی هستند، وجود کمک فنر‌های باکیفیت حیاتی است. کمک فنر وظیفه حفظ امنیت و کاهش نیروی وارده از جاده به راننده را دارد. کمک فنر با این که خود یک لوازم یدکی برای هوندا پی سی ایکس 150 به شمار می‌رود، در دل خود لوازم یدکی دیگری مانند میل کمک، ضربه‌گیر، پایه کمک، پیستون، توپی سر کمک، سوپاپ و... را جای داده است.

سنسور اکسیژن

سنسورها وظیفه جمع‌آوری اطلاعات مختلفی را دارند. در موتورهای مجهز به انژکتور امروزی، اطلاعات دریافت شده توسط هر سنسور به کامپیوتر ECU مخابره شده و پس از پردازش به موتورسوار ارائه می‌شوند. سنسور اکسیژن مسئولیت جمع‌آوری اطلاعات مربوط به میزان اکسیژن ورودی به موتور دارد. سنسور اکسیژن یا همان سنسور لامبدا در کاهش آلاینده‌های سوختی و افزایش راندمان موتور نقش داشته و به کنترل مصرف سوخت کمک می‌کند. شما می‌تواند این لوازم یدکی هوندا پی سی ایکس 150 را با ضمانت از موتور 360 خریداری کنید.

فلاپ‌های هندا پی سی ایکس 150

فلاپ‌ها قطعاتی هستند که روی بدنه موتورسیکلت نصب می‌شوند. فلاپ‌ها نقش مهمی در افزایش امنیت و حفظ قطعات داخلی موتور دارند. جلوگیری از ورود ذرات گرد و غبار به بخش های داخلی موتور توسط این قطعات محافظ انجام می‌شوند. برای زیبایی بیشتر در سری موتورهای هوندا پی سی ایکس 150، فلاپ‌ها با طرح و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند. شما می‌توانید بسته به سلیقه خود، فلاپ مورد نیازتان را از موتور 360 تهیه کنید. ارسال سفارش شما در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

برخی مدل فلاپ‌های هندا پی سی ایکس 150 عبارتند از:

  • فلاپ بغل چراغ هوندا پی سی ایکس 150
  • فلاپ زیر زین هوندا پی سی ایکس 150
  • فلاپ رو چراغ هوندا پی سی ایکس 150
  • فلاپ زین هوندا پی سی ایکس 150

لنت هوندا پی سی ایکس 150

لنت‌های هوندا پی سی ایکس 150

لنت‌ها در مهار کردن حرکت موتورسیکلت نقشی حیاتی دارند. این قطعات در گذشته به طور مستقیم با تایر‌ها در تماس بودند که این اتفاق موجب خوردگی و از بین رفتن تایرها می‌شد؛ خوشبختانه در موتورسیکلت‌های جدید و البته هندا پی سی ایکس 150، سیستم ترمزگیری به صورت دیسکی بوده و لنت‌ها با دیسک‌های عقب و جلو در تماس هستند. همچنین با به کارگیری سیستم ترمز ABS در این مدل موتور، احتمال قفل شدن لاستیک‌ها به صفر رسیده است و خطر وقوع تصادفات ناشی از آن از بین رفته‌است. شما می‌تواند با توجه به نیاز خود لنت ترمز هوندا پی سی ایکس 150 را با ضمانت از موتور 360 تهیه کنید.

کی‌لس موتورسیکلت هوندا پی سی ایکس 150

در هندا پی سی ایکس 150 دیگر خبری از سوئیچ فلزی برای روشن کردن موتور وجود ندارد. در سیستم جدید به کار گرفته شده، روشن کردن موتور توسط یک کلید تمام اتوماتیک انجام شده که به آن کی‌لس (Keyless) می‌گویند. نکته مثبت در جایگرین‌سازی کی‌لس با سوئیچ های فلزی این است که خطر شکسته شدن کلید از بین رفته و با فشار دادن یک دکمه موتور به آسانی روشن می‌شود. همچنین برای قفل و روشن کردن هوندا پی سی ایکس 150 تنها به یک ریموت نیاز دارید.

پمپ بنزین هوندا پی سی ایکس 150

پمپ بنزین هوندا پی سی ایکس 150

پمپ بنزین قطعه‌ای است درون باک موتورسیکلت شما که وظیفه پمپاژ و سوخت‌رسانی از مخزن باک به موتور محرک را دارد. انتقال سوخت توسط پمپ بنزین و با فشار مشخصی انجام می‌شود. در موتورسیکلت‌های انژکتوری مانند هندا پی سی ایکس 150، پمپ‌بنزین به صورت برقی عمل می‌کند و به باطری متصل است. با توجه به اینکه پمپ بنزین بلافاصله پس از استارت زدن فعال می‌شود، درصورت خرابی این قطعه موتور روشن نخواهد شد. استفاده از بنزین بی‌کیفیت و نامرغوب در خرابی این لوازم جانبی هوندا پی سی ایکس 150 نقش دارد. برای اطمینان از خرید لوازم جانبی اصل، می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه موتور 360 تماس بگیرید.

فیلتر هوا

فیلتر هوا در بخش جلویی موتور نصب می‌شود. وظیفه آن تصفیه هوای ورودی به بخش‌های داخلی موتور است. این قطعه از لوازم مصرفی به شمار می‌رود و باید سر موقع تعویض شود. گرد و غبار، ریزگردها و حشرات کوچک در فیلتر هوا گیر کرده و از ورود آن‌ها به داخل موتور جلوگیری می‌شود. استفاده از فیلتر هوای کهنه می‌تواند منجر به افزایش مصرف سوخت و داغ کردن موتور شود.

سنسور دریچه گاز

یکی دیگر از سنسورهای مهم در هوندا پی سی ایکس 150، سنسور دریچه گاز است. سنسورها اطلاعات مهمی را جمع‌آوری کرده و برای پردازش به کامپیوتر ارسال می‌کنند. هرگونه خرابی سنسورها می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری را به موتور تحمیل کند. سنسور دریچه گاز هندا پی سی ایکس 150، به تنظیم جریان سوخت و هوای موتور کمک می‌کند. سلامتی این قطعه جانبی سری پی سی ایکس می‌تواند بهبود راندمان موتور و کاهش مصرف سوخت را برای شما تضمین کند. برای تهیه سنسور دریچه گاز اصل و با ضمانت می‌توانید به صفحه مربوط به این کالا در موتور 360 مراجعه کنید.

چراغ راهنمای جلو و عقب

در هندا پی سی ایکس 150 مانند سایر موتور سیکلت‌ها از چراغ‌های راهنمای چپ و راست استفاده شده است که در قسمت جلو و عقب موتورسیکلت نصب می‌شوند. ما این محصول را باکیفیت و قیمت مناسب برای شما تامین کرده‌ایم.

فیلتر روغن هوندا پی سی ایکس 150

فیلتر روغن

برای بهبود عملکرد موتور و جلوگیری از ورود آلاینده‌ها به آن از فیلترهای گوناگونی استفاده می‌شود. فیلتر روغن وظیفه تصفیه روغن موتور را دارد. یک فیلتر روغن مناسب آلاینده‌ها را از روغن زدوده و از ورود ذرات مخرب به موتور هوندا پی سی ایکس 150 جلوگیری می‌کند. بهبود راندمان موتور و کاهش مصرف سوخت از جمله تاثیرات استفاده از یک فیلتر روغن باکیفیت هستند؛ همچنین در صورت استفاده از فیلتر هوای بی‌کیفیت، پیستون‌‌ها درون سیلندر جرم گرفته و نمی‌توانند به خوبی حرکت کنند. این قطعه عمر مفید دارد و باید در زمان مناسب تعویض گردد.

بوبین موتور

بوبین‌ در واقعی یک سیم‌پیچ صنعتی است که به فلکه برق متصل می‌شود. وظیفه آن تولید انرژی الکتریکی مورد نیاز در موتورسیکلت است. موتورسیکلت‌های امروزی از سنسورهای گوناگون و یک کامپیوتر مرکزی استفاده می کنند، به همین دلیل تهیه و توزیع صحیح برق اهمیت بسیار بالایی دارد. انرژی الکتریکی تولید شده توسط بوبین برای روشن کردن چراغ‌ مه شکن، نمایشگر، چراغ ترمز و فلاشرهای راهنما استفاده می‌شود.

شما می‌توانید با مراجه به صفحه این محصول در موتور 360، این لوازم یدکی هوندا پی سی ایکس 150 را با ضمانت تهیه کنید.

مزایای خرید لوازم یدکی هوندا پی سی ایکس 150 از موتور 360

موتور 360 یکی از معتبرترین و برترین توزیع‌کنندگان لوازم یدکی موتورسیکلت در ایران است. ارتباط ما با تولیدکنندگان قطعات یدکی داخلی و خارجی، موجب شده است تا قیمت ارائه شده به مشتری و کیفیت قطعات تضمین شده باشند. قطعات یدکی هوندا پی سی ایکس 150 ارائه شده توسط ما اصلی هستند و اطمینان‌خاطر در خرید را برای شما به همراه دارند. در ادامه با مزایای خرید لوازم یدکی از موتور 360 بیشتر آشنا می‌شویم.

ضمانت اصالت کالا

با توجه به ارتباطات گسترده ما با تولیدکنندگان داخل و خارج از کشور، تمامی لوازم یدکی ارائه شده توسط مجموعه موتور 360 اصلی هستند. همچنین قیمت‌ها در موتور 360 مناسب بوده و شما می‌توانید کالای اصلی را با قیمت مناسب از ما تهیه کنید. سابقه بالای ما نشان از کیفیت و اصالت کالاهای ما دارد.

تنوع بالای لوازم یدکی موجود در موتور 360

تنوع لوازم یدکی ارائه شده برای هوندا پی سی ایکس 150 و سایر مدل‌ها بسیار بالا است. شما می‌توانید با جست‌وجوی نام محصول مورد نظر خود در موتور 360، به صفحه لوازم یدکی مورد نیاز خود بروید و با مطالعه توضیحات برای خرید اقدام کنید. در صورت وجود هرگونه ابهام، امکان تماس با مشاوران ما نیز وجود دارد.

پشتیبانی 24 ساعته

تیم پشتیبانی ما در موتور 360 آماده هستند تا 7 روز هفته به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما باشند. مشاوره رایگان و کامل متخصصان ما، به شما در انتخاب لوازم یدکی متناسب با نیاز و مصرف هندا پی سی ایکس 150 یا مدل‌های دیگر موتورسیکلت کمک خواهد کرد. برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید لوازم یدکی هوندا پی سی ایکس 150

انواع لوازم یدکی هوندا پی سی ایکس 150 در موتور 360 به فروش می‌رسند. این لوازم شامل سوپاپ، پیستون، رینگ، انواع فلاپ، میل لنگ، کمک فنر و... هستند. برای خرید این محصولات کافی ‌است از طریق همین صفحه، به صفحه هر محصول بروید و خرید خود را تکمیل کنید. اعضای تیم فروش ما آماده هستند تا سفارشات شما را در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال کنند.

برچسب ها :
با ما ایمن و لوکس برانید.